Tim de Zeeuw en Frederieke de Vries naar Conclusion

26 augustus 2015 Consultancy.nl

Conclusion Communication, de communicatiepraktijk van Conclusion, heeft de gelederen versterkt met twee nieuwe medewerkers: Tim de Zeeuw en Frederieke de Vries. Zowel De Zeeuw als De Vries gaan als redacteur aan de slag.

Tim de Zeeuw studeerde journalistiek en was eerder werkzaam als journalist bij het Eindhovens Dagblad en voor Dichtbij.nl. Hierna koos hij ervoor om de stap richting het bedrijfsleven te maken middels een opdracht bij Rabobank Nederland. Daar werkte De Zeeuw onder meer mee aan de nieuwe website Rabobank.nl en ondersteunde hij als redacteur de afdeling online marketing.

Frederieke de Vries werkte, na een masteropleiding journalistiek, de afgelopen zeven jaar als redacteur bij contentmarketingbureau MPG. Hier was ze verantwoordelijk voor de redactionele productie van on- en offline communicatiemiddelen voor diverse klanten, zoals Albert Heijn, UWV, Karwei en Rabobank.

Frederieke de Vries en Tim de Zeeuw

Conclusion Communication maakt een sterke groei door. In maart dit jaar schreef Consultancy.nl al over de verdubbeling in het aantal FTE’s binnen het afgelopen jaar naar boven de 50. De expansiedrift heeft zich ook in de afgelopen maanden doorgezet – in mei werd de communicatietak uitgebreid met vijf nieuwe adviseurs en daar komen nu weer twee nieuwe professionals bij. Met de toevoeging van De Zeeuw en De Vries bestaat het redactieteam van Conclusion Communication uit 6 medewerkers. De redactie wordt ingezet op externe en interne communicatie, zowel intern als voor externe opdrachten.

Nieuws

Meer nieuws over