Klaartje van Gasteren HR-director bij IG&H Consulting

15 juli 2015 Consultancy.nl

Klaartje van Gasteren is in dienst getreden bij adviesbureau IG&H Consulting & Interim als HR-director. Van Gasteren maakt de overstap van Heineken, en werkte voorheen voor accountants- en advieskantoor PwC. In haar nieuwe rol bij IG&H zal Van Gasteren zich voornamelijk bezighouden met het adviseren en implementeren van de HR-strategie van het bureau.

Klaartje van Gasteren studeerde in 2004 af aan de Universiteit Maastricht, waar ze een master in International Business Studies & HR behaalde. Na haar studie kwam Van Gasteren eerst terecht bij Big Four kantoor PwC, waar ze vijfenhalf jaar de rol van Manager HRM advies vervulde. Vervolgens was ze binnen PwC ruim tweeënhalf jaar actief als Senior Advisor People & Change.

Twee jaar geleden maakte ze de overstap naar bierbrouwer Heineken, waar ze het managementteam van de Global Information Services tak adviseerde over het ontwerp en de implementatie van organisatorische veranderingen. Gedurende haar loopbaan deed Van Gasteren de afgelopen tien jaar ruime ervaring op diverse vlakken op, waaronder management consulting, verbetertrajecten, verandermanagement en HRM.

Klaartje van Gasteren - IG&H Consulting

IG&H Consulting & Interim
Onlangs koos Van Gasteren voor een nieuwe uitdaging. Ze sloot zich als nieuwe HR-director aan bij IG&H Consulting & Interim, een consultancybureau uit Utrecht met een focus op drie sectoren: Financial Services, Health en Retail, Trade & Logistics.

Van Gasteren toont zich verheugd over haar nieuwe rol bij IG&H: “Ik heb ontzettend veel zin om in mijn nieuwe rol als HR-director op een andere manier invulling te geven aan mijn passie voor mensen en hun professionele ontwikkeling”, aldus Van Gasteren. “Mijn overstap naar IG&H biedt mij de ultieme mogelijkheid om mijn ervaring op het gebied van consultancy, HR en verandermanagement in één rol samen te brengen om de organisatie en haar mensen te ondersteunen in hun groei.”

Onlangs werd het team van IG&H Consulting & Interim versterkt met de komst van Pieter Ysbrandy, die begin juni als Business Development Director is gestart. In zijn nieuwe rol wil hij zijn ervaring in het plaatsen en begeleiden van Interim Managers verder uitbouwen.

Nieuws

Meer nieuws over