Mireille de Steur in dienst bij Kirkman Company

22 mei 2015 Consultancy.nl

Mireille de Steur is onlangs als marketing, communicatie en PR manager bij organisatieadviesbureau Kirkman Company gestart. De Steur werkte voorheen als zelfstandig communicatieadviseur en vervulde diverse marketing en PR rollen. Bij Kirkman Company zal zij haar kennis er ervaring inzetten om de identiteit en het imago van de organisatie verder uit te bouwen.

Mireille de Steur
Mireille de Steur heeft ruim 15 jaar ervaring binnen het sales, marketing en PR landschap en studeerde af in commerciële economie. Aan het begin van haar loopbaan was De Steur onder meer twee jaar werkzaam bij IDTV, waar ze meewerkte aan de ontwikkeling van multimediaplatforms en sponsoring verzorgde voor diverse televisieprogramma's. Vervolgens werkte ze zes jaar bij Tendris Holding, een ontwikkelaar van duurzame initiatieven, waar haar takenpakket bestond uit de coördinatie van persactiviteiten, new business en communicatie.

De afgelopen jaren werkte De Steur als zelfstandig communicatieadviseur (’T is Netwerk), waarbij haar focus voornamelijk lag op adviezen die aansloten bij de organisatie om hun doelen gericht op MVO te behalen. Ook werkte ze samen met MVO Nederland en MKB Nederland mee aan het boek ‘Duurzame Winst voor MKB’ van Hans Kröder en Jaap de Vries.

Mireille de Steur, Kirkman Company

Kirkman Company
Begin deze maand was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Mireille de Steur is gestart als marketing, communicatie en PR manager bij Kirkman Company, een organisatieadviesbureau uit Baarn, dat klanten helpt bij het transformeren van hun organisatie naar een social enterprise. Het bureau zet daartoe zijn expertise in op het snijvlak van HR, change, procurement, sourcing, partnerships, circular economy en customer excellence. In haar nieuwe rol bij Kirkman zal De Steur haar kennis er ervaring gaan gebruiken om de reputatie en de identiteit van Kirkman verder uit te bouwen.

Nieuws

Meer nieuws over