Rogier Jongejan Principal Consultant CEX bij VODW

03 juni 2015 Consultancy.nl

Rogier Jongejan is onlangs gestart als Principal Consultant Customer Experience (CEX) bij marketing consultancyspecialist VODW. Jongejan is afkomstig van onderzoeks- en adviesbureau Integron en was voorheen als management consultant werkzaam bij Capgemini Consulting. Bij VODW zal Jongejan klanten helpen met de ontwikkeling en realisatie van onderscheidende klantbelevingen.

Rogier Jongejan
Rogier Jongejan behaalde in 2005 zijn Master in Public Administration, Organization & Management aan de Universiteit Leiden. De afgelopen jaren deed hij ervaring op met projecten op het gebied van klantstrategie, customer relationship management en (digitale) dienstverlening bij private en publieke organisaties. Jongejan begon zijn loopbaan bij Capgemini Consulting, de consulting tak van ICT dienstverlener Capgemini. Hij werkte zo’n vijf jaar voor het bureau, in zijn laatste rol als Management Consultant, en hield zich onder meer bezig op het snijvlak van strategisch onderzoek en analyses, project- en change management, customer relationship management en organisatieontwikkeling.

In 2010 maakte Jongejan de overstap naar Integron, een onderzoeks- en adviesbureau uit Rotterdam, dat zich specialiseert in klant-, medewerker- en intern klantonderzoek. Ook hier was Jongejan vijf jaar werkzaam in de rol van Senior Consultant en voerde hij onder andere onderzoek uit naar klantervaring en -beleving met als doel het verbeteren van de dienstverlening van klanten.

Rogier Jongejan - VODW

VODW
In april besloot Jongejan dat het tijd voor een nieuwe uitdaging en sloot hij zich aan bij VODW, een marketingadviesbureau uit Leusden. In zijn nieuwe rol als Principal Consultant Customer Experience (CEX), helpt Jongejan organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van onderscheidende klantbelevingen. Jongejan over zijn nieuwe rol: “Op basis van klantinzichten, bedrijfsprestaties en marktontwikkelingen kijk ik naar wat waarde heeft voor de klant en wat waarde heeft voor de organisatie. Deze inzichten benut ik in een weloverwogen advies om organisaties mee te nemen in het verbeterproces. Door samen te werken aan betere dienstverlening en klantbeleving wil ik een bijdrage leveren aan de continuïteit en groei van organisaties”, aldus Jongejan.

Onlangs werd het team van VODW al uitgebreid met Anne van Mierlo, die bij VODW is gestart als Consultant Marketing Intelligence. En begin dit jaar sloot Hüseyin Güngör, afkomstig van consultancybureau McKinsey & Company, zich aan bij het bureau als Director Customer Experience.

Nieuws

Meer nieuws over