Sanne van der Meer maakt overstap naar Starred

27 februari 2015 Consultancy.nl

Sanne van der Meer heeft de overstap gemaakt van adviesbureau House of Performance naar Starred. Van der Meer gaat bij de Amsterdamse start-up aan de slag als Customer Happiness Manager.

Van der Meer werkte ruim 4,5 jaar als organisatieadviseur bij House of Performance aan het verbeteren van de prestaties van bedrijven. Bij het adviesbureau was ze betrokken bij diverse back-office transformaties in zowel de banken- als pensioensector, daarnaast heeft ze bij een zorginstelling meegewerkt aan het verbeteren van de effectiviteit van de HR afdeling. Vanuit House of Performance kwam zij in contact met Starred, een jong, snelgroeiend bedrijf dat organisaties op een efficiënte wijze in staat stelt om feedback te verzamelen en analyseren. De start-up werkt voor onder meer Microsoft, ABN AMRO, Wehkamp en DHL.

Sanne van der Meer

Tegelijkertijd wordt Starred ook steeds vaker ontdekt door consultancybureaus. Traditioneel gezien zijn adviseurs relatief veel tijd kwijt aan ‘de basis op orde brengen’ in organisaties, bijvoorbeeld door het ontwerpen van klantfeedbackformulieren en inrichten van dashboards. Starred maakt op dit vlak gebruik van een best practice fundament, waardoor de basis – tot op zekere hoogte – al staat. Het resultaat: adviseurs zijn minder tijd kwijt met de ontwikkeling van vragen, processen en dashboards, en kunnen zich meer bezighouden met het verbeteren van de prestaties op de werkvloer. “Voor mij helpt Starred adviseurs bij het sneller en meer impact hebben bij de klant”, aldus Van der Meer.

De House of Performance adviseur werd zelfs zo enthousiast over het business model en de mogelijkheden van Starred dat ze begin februari heeft besloten zich te verbinden aan het bedrijf. Bij Starred gaat ze aan de slag als Customer Happiness Manager. Haar belangrijkste taak: zorgen dat de klant maximaal gebruik maakt van de mogelijkheden van de oplossing, zodat ze op hun beurt hun klantgerichtheid kunnen verbeteren. “Na jarenlang in de consultancy te hebben gewerkt, vind ik het super om bedrijven nu op deze manier te helpen écht zelf te verbeteren. Als onderdeel van een supergemotiveerd team bouw ik mee aan de groei van Starred en ontketenen we een revolutie op het gebied van klantfeedback”, legt Van der Meer uit.

Nieuws

Meer nieuws over