Online Strategie Nov. 2011

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 11 november 2011

Inschrijven voor: 10 november 2011

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

VODW Marketing organiseert in oktober en november ontbijtsessies rondom verschillende inhoudelijke thema’s die nu en in 2012 spelen.

Waar in de eerste helft van 2011 de Nederlandse economie en het consumentenvertrouwen aardig op stoom leken te komen, is deze zomer het klimaat omgeslagen. Wederom lijken we ons op te moeten maken voor een stevige storm. De uitdaging die daarin schuilt, kunnen we samenvatten in vijf woorden: met minder geld meer bereiken.

Dit is de tijd om scherp aan de wind te varen. Nóg slagvaardiger en klantgerichter te worden en juist nu te kijken hoe je klanten kunt verleiden met mooie, duurzame en relevante producten en diensten. Niet wachten tot de recessie langzaam overwaait, maar het klimaat gebruiken intern slagen te maken, punten te scoren bij je klanten en positie te winnen ten opzichte van afwachtende concurrenten.

Om daarbij te inspireren organiseren we de komende maanden ontbijtsessies rondom verschillende inhoudelijke thema’s die nu én in 2012 spelen. In deze sessies brengen we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het vakgebied en hoe u deze optimaal kunt toepassen in uw organisatie.

Op 11 november organiseren we de sessie:
Online strategie: van een kanaal naar business model

De sessies vinden plaats bij VODW op landgoed Leusderend. Ze starten om 8.30 uur en duren tot 10.00 uur. Onder het motto ‘food for thought’ zullen we uiteraard een ontbijt verzorgen. 

Aanmelden

Wilt u bij een van deze sessies bijwonen, stuur dan een e-mail naar avanhattem@vodw.com. Geef in deze mail tevens aan welke sessie(s) u graag wilt bijwonen.

We hopen u op een van de sessies te mogen begroeten!

 

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 11 november 2011

Inschrijven voor: 10 november 2011

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Events