Knokken om Klanten

Event informatie

Bedrijf: Eurogroup Consulting

Datum: 15 april 2011

Inschrijven voor: 14 april 2011

Type event: Workshop

Doelgroep: Geïnteresseerden

Bedrijf: Eurogroup Consulting

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

“Knokken om Klanten” is het thema van de rondetafelsessie die Eurogroup Consulting organiseert op 15 april 2011. Eurogroup Consulting biedt u hiermee een platform om met collega’s uit verschillende branches kennis, ervaring en visie te kunnen delen. Twee tafelonderwerpen helpen het gesprek af te trappen.

Service als middel voor het uitbouwen van de klantrelatie
Relevante onderzoeken wijzen uit dat klanten-service een hygiënefactor is. Bovengemiddelde service leidt niet direct tot het behoud van klanten. Wat is dan de sleutel tot succes? Wij hebben in de praktijk gezien dat klantenservice wel degelijk een rol speelt bij het uitbouwen van een goede klantrelatie. Wat is uw mening hier over?

Investeren in nieuwe of bestaande klanten
Veel organisaties maken een strikt onderscheid tussen Customer Care en Sales. Sales targets maken dat veel tijd (en geld!) wordt geïnvesteerd in het binnenhalen van prospects. Onze ervaring is dat een goede samenwerking tussen een servicedesk en een salesdesk tot klantbehoud leidt. Wat is binnen uw bedrijf de norm, tijd besteden aan nieuwe of bestaande klanten?

Programma
14:00 Ontvangst
14:30 Welkom door Willem Hulshof, managing director Eurogroup Consulting
14:45 Service als middel voor het uitbouwen van klantrelaties
15:30 Investeren in nieuwe of bestaande klanten
16:30 Afronding
17:00 Netwerkborrel

Aanmelden

We zien u graag op 15 april aanstaande. Aanmelden kan via deze link.

Meer informatie

Zie de website van Europgroup Consulting voor meer informatie.

 

Event informatie

Bedrijf: Eurogroup Consulting

Datum: 15 april 2011

Inschrijven voor: 14 april 2011

Type event: Workshop

Doelgroep: Geïnteresseerden

Events