FuturEyes Live at 5: Mobile Marketing

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 10 november 2011

Inschrijven voor: 09 november 2011

Type event: Seminar

Doelgroep: Marketing Professionals

Bedrijf: VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Mobile Marketing van trend naar daily business op 10 november 2011 bij VODW

2011 het jaar van mobile! Mobile is booming, mede door het succes van de iPhone, mobiele betaaldiensten en de inmiddels honderdduizenden ‘apps’ die beschikbaar zijn.

De afgelopen jaren beruste de mobiele strategie van veel bedrijven op het zo snel mogelijk uitbrengen van een applicatie of een mobiele website. In toenemende mate zien we nu dat bedrijven zich bewegen naar de volgende stap: mobiele applicaties en websites moeten voldoen aan de verwachtingen van de consument.

Het is duidelijk, mobile marketing is geen trend meer, maar is daily business geworden voor veel bedrijven. Mobile marketing kan een belangrijke bijdrage leveren aan de verbetering van de customer experience. Maar hoe pak je dit als bedrijf aan? Welke eisen stellen consumenten aan interactie met bedrijven via mobiele telefoons?

Wanneer is het inzetten van mobile marketing succesvol? Hoe zorg je ervoor dat het ook echt sales oplevert en toegevoegde waarde levert aan de customer experience? Leer van de ervaringen van ABN AMRO, Ahold en PayPal. Drie inspirerende sprekers zullen hun ervaringen delen op gebied van mobile marketing.  Hoe zit hun mobile marketingstrategie in elkaar? En hoe leveren zij toegevoegde waarde aan de customer experience?

1. Jessica Niewierra, directeur Internet & Mobiel bij ABN AMRO is verantwoordelijk voor de strategievorming, de ontwikkeling en de exploitatie van de internet- en mobiele activiteiten. In haar presentatie zal ze in gaan op hoe de mobiele activiteiten worden afgestemd op de klant anno nu en de learnings die ABN AMRO heeft op het gebied van de continu veranderende klantbehoeften.

2. Dennis Pereira, Senior Marketing Manager Consumer bij PayPal Benelux, is verantwoordelijk voor mobile commerce & payment. We kennen PayPal natuurlijk al een tijdje van online betalingen en nu verovert het van origine Amerikaanse bedrijf ook de markt van mobiele betalingen. Tijdens zijn presentatie zal Dennis verder in gaan op de samenwerkingen die PayPal heeft met retailers, ligt hij de Pathé case toe en geeft hij een tipje van de sluier wat betreft het toekomstige landschap van mobiele betalingen.

3. Susanne Ferguson, Manager Concept Development bij e-business, Ahold Europe, vertelt over haar ervaringen bij het ontwikkelen van een mobiele strategie voor Albert Heijn, met als meest uit het oogspringende resultaat de ‘Appie app’. In 2010 won Albert Heijn dankzij deze app een Nima award in de categorie Digitale Marketing, onder andere vanwege de gebruiksvriendelijkheid en cross-channel benadering. Hiermee is Susanne mede verantwoordelijk geweest voor het introduceren van een nieuwe standaard in mobiele dienstverlening. Zij zal tijdens haar presentatie de succesfactoren en learnings van Albert Heijn met ons delen.

Donderdag 10 nov. 2011 , 17.00 - 19.00 uur, inloop vanaf 16.30 uur. VODW, Dodeweg 6 Leusden

Aanmelden

Ben je marketeer en wil je geïnspireerd worden door deze sprekers? Meld je dan aan voor de FuturEyes Live at 5 meeting donderdag 10 november 2011. Er zijn aan deze meeting geen kosten verbonden, wel dien je van te voren jezelf in te schrijven op deze pagina.

 

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 10 november 2011

Inschrijven voor: 09 november 2011

Type event: Seminar

Doelgroep: Marketing Professionals

Events