Gek op Talent 2012

Event informatie

Bedrijf: GITP

Datum: 19 april 2012

Inschrijven voor: 12 april 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: GITP

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Gek op talent. Welke organisatie is dat niet? Maar met de klassieke match tussen talent en functieprofiel komt u er niet meer. Nieuwe inzichten rond herkenning, rendement maar ook de ‘gekte’ van talent zijn nodig om de juiste mensen te selecteren, ontwikkelen, te laten renderen en te behouden voor de toekomst. GITP nodigt u graag uit voor het event ‘Iedereen een beetje gek? Op talent!’ op donderdag 19 april in Kamerik.

Drijfveren, dark sides en sturing op rendement
In een tijd dat vernieuwingen steeds sneller gaan en werknemers steeds meer eigen verantwoordelijkheid krijgen, is een diepgaander inzicht in talent en organisatie noodzakelijk. Wat drijft een medewerker? Biedt uw organisatie wel voldoende uitdaging en sturing om talenten ten volle te benutten? Beschikken uw mensen over het ontwikkelpotentieel dat uw organisatie voor de toekomst nodig heeft? Heeft u een realistische kijk op hun dark sides? En, niet onbelangrijk: heeft uw organisatie het in zich om medewerkers te bezielen en het juiste te doen op het juiste moment?

Na een inspirerende inleiding over de noodzaak van een diepgaander inzicht in talent en sturing op rendement, ervaart u zelf hoe bepalend drijfveren en dark sides voor uw organisatie kunnen zijn.

Programma
Klik hier voor het volledige programma van het event ‘Iedereen een beetje gek? Op talent!’.

Aanmelden?
Meld u aan voor het event 'Iedereen een beetje gek? Op talent!' U bent verzekerd van nieuwe inzichten op het gebied van herkenning, rendement  en de gekte van talent. Inclusief een persoonlijke wandeling met coach én de keuze uit 3 kleinschalige, interactieve workshops voor slechts € 275,-- (excl. BTW). Aanmelden kan tot 2 april a.s.

Meer informatie over dit event

Event informatie

Bedrijf: GITP

Datum: 19 april 2012

Inschrijven voor: 12 april 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Events