Food for Thought - 29 juni

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 29 juni 2012

Inschrijven voor: 29 juni 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Ook 2012 is een jaar met veel uitdaging en dynamiek! Om je daarbij te inspireren organiseren we weer ontbijtsessies rondom verschillende inhoudelijke thema’s die nu spelen. In deze kleinschalige interactieve sessies brengen we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het vakgebied en hoe je deze optimaal kunt toepassen in jouw organisatie. Hieronder staat per sessie een korte beschrijving.

VODW organiseert deze sessies voor haar relaties bij huidige en potentiële opdrachtgevers. Als je tot deze categorie behoort, nodigen we je graag uit.

Deze sessies vinden plaats bij ons op kantoor in Leusden. Ze starten (tegelijkertijd) om 8.30 uur en duren tot 10.00 uur. Let op: per dag starten de sessies tegelijkertijd en kan je dus per dag aan één sessie deelnemen. Onder het motto ‘food for thought’ zullen we uiteraard een ontbijt verzorgen. Je kunt je opgeven door een mail te zenden aan avanhattem@vodw.com.

Wij hopen je graag op een van de sessies te mogen begroeten!

Meld je nu aan!

VODW - Food for Thought

Programma:
- Marketinguitdagingen voor Verzekeraars
- Innovatiestrategie: de wereld in 2020
- Effectieve online footprint
- Changemanagement: way of working in klantgerichte organisatie

Marktstrategische uitdagingen voor verzekeraars
Verzekeraars worden in alle productcategorieën voor grote uitdagingen gesteld. Technologie, consument en regelgeving beïnvloeden de sector. Traditionele businessmodellen werken niet meer. In deze sessie delen we de belangrijkste marktstrategische uitdagingen met elkaar en wisselen van gedachten over de impact op strategie en organisatie van verzekeraars.

Innovatiestrategie: de wereld in 2020
Hoe ziet de wereld waarin uw product of dienst geconsumeerd wordt er in 2020 uit? Welke positie wilt u innemen in deze wereld en waar moet u morgen mee starten om dat te realiseren? In economische moeilijke tijden staat innovatie vaak op een lager pitje. Echter, wie nu niet innoveert heeft in een veranderende wereld straks geen bestaansrecht meer. Het ontwikkelen van een heldere innovatiestrategie staat centraal in deze ontbijtsessie.

Van eigen website tot effectieve online footprint
Het oriëntatie- en/ of koopproces van veel producten en diensten vindt online plaats. De customer journey van de klant start hierbij vaak niet op de eigen website van een bedrijf maar elders. De online footprint van het bedrijf met een goede samenhang tussen owned, earned en paid media is cruciaal. De complexiteit van organiseren neemt echter ook toe. Hoe zorg je als bedrijf voor een effectieve online footprint en optimaliseer je bovendien de sales- en servicefunnel die de klant doorloopt?

Change management: een nieuwe way of working is de sleutel tot een klantgerichte organisatie
Om klantgerichtheid in het hart van de organisatie te verankeren, is een persoonlijke omslag nodig van alle medewerkers in de verschillende bedrijfsfuncties. In deze sessie behandelen we de zeven leidende succesfactoren om deze verandering duurzaam te realiseren en vanaf morgen je organisatie écht klantgericht te laten werken

 

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 29 juni 2012

Inschrijven voor: 29 juni 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Events