Stedelijk Museum Business Course

Event informatie

Bedrijf: McKinsey & Company

Datum: 07 oktober 2015

Inschrijven voor: 27 september 2015

Type event: Business Course

Doelgroep: Topstudenten

Bedrijf: McKinsey & Company

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Ooit nagedacht over de strategische vraagstukken waar een museum zich mee bezig houdt? Onderzoek samen met onze consultants op 7, 8 en 9 oktober wat de beste strategie is voor het Stedelijk Museum.

Dit is jouw kans om in drie dagen het verschil te maken bij een échte cliënt met een actueel en complex probleem.

Voor wie?

  • Je zit in het 3e jaar van je Bachelor of bent met je Master of PhD bezig
  • Je houdt van werken in teams
  • Je zoekt graag naar creatieve oplossingen
  • Je spreekt vloeiend Nederlands

Stedelijk Museum Business Course

Wat staat er op het programma?
Tijdens de business course ben je voor drie dagen een McKinsey consultant. Je ontdekt:

  • Wie we zijn: proef de sfeer van ons kantoor en leer onze mensen beter kennen
  • Wat we doen: ondervind hoe het is om een creatieve oplossing te vinden voor een complex vraagstuk
  • Hoe we werken: maak mee hoe het is om met een divers team voor een echte cliënt te werken

Het programma begint op woensdag 7 oktober in de middag en is afgelopen op vrijdag 9 oktober rond 18.00 uur. Het gehele programma vindt plaats op ons kantoor in Amsterdam en bij het Stedelijk Museum. Voor overnachting wordt door ons gezorgd.

Meld je vóór 27 september hier aan door je CV en cijferlijsten (VWO en WO) te uploaden op onderstaande link

Je hoort uiterlijk 2 oktober of je bent geselecteerd.

Vragen? Neem contact op met Jet Schoonderbeek op 020 – 558 5386
of jet_schoonderbeek@mckinsey.com

Event informatie

Bedrijf: McKinsey & Company

Datum: 07 oktober 2015

Inschrijven voor: 27 september 2015

Type event: Business Course

Doelgroep: Topstudenten

Events