Klantvriendelijk ondernemen

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 29 november 2013

Inschrijven voor: 28 november 2013

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Hoever is uw organisatie op de reis naar ‘customer excellence’?

Weet uw organisatie waarom en wat zij voor de klant wil betekenen? Weet u hoe aanbod en klantbehoefte optimaal gematcht kunnen worden? Kent u de klantreis en weet u precies die aspecten te meten die er voor de klant toe doen?

De klant centraal stellen is het beste van customer intimacy, operational excellence en product leadership bij elkaar brengen. Het bieden van customer excellence is de opgave voor de nabije toekomst om onderscheidend en klantuniek te worden.

Wilt u de juiste weg naar optimale klantvriendelijkheid inslaan?

Schrijf u dan in voor de masterclass ‘klantvriendelijk ondernemen’.

Klantexperts van Beeckestijn Business School, MarketResponse en VODW Marketing bieden u een platform om kennis op te doen. Een masterclass voor gevorderde marketeers, formulemanagers, customer service managers, customer insight managers en crm-specialisten.

In drie rondes van elk 1 uur worden de laatste inzichten rondom klantuniek ondernemen met u gedeeld door de experts van de genoemde organisaties. We sluiten de dag af met een lunch, zodat u met uw vakgenoten nog eens na kunt praten.

De Masterclass vindt plaats op vrijdag 29 november 2013 van 09.00 tot 13.00 uur bij VODW Marketing, Dodeweg 6 in Leusden.

Schrijf u in via onderstaande knop.

Kosten voor deze masterclass bedragen € 195,- incl. lunch.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Annemarie Kok-van Twillert via 033 330 33 33.

Aanmelden masterclass

Schrijf u in voor de masterclass 'klantvriendelijk ondernemen' van Beeckestijn Business School, MarketResponse en VODW op vrijdag 29 november 2013

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 29 november 2013

Inschrijven voor: 28 november 2013

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Events