Resultaten Klantretentie Onderzoek

Event informatie

Bedrijf: Eurogroup Consulting

Datum: 14 november 2013

Inschrijven voor: 13 november 2013

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: Eurogroup Consulting

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Resultaten Klantretentie Onderzoek

Eerder dit jaar is Eurogroup Consulting het Nationale Klantretentie Onderzoek gestart. Inmiddels hebben we de gegevens van het onderzoek verwerkt tot resultaten. De uitkomsten onderstrepen ons vermoeden: klantretentie heeft alle aandacht!

Heeft dit ook jouw interesse? Kom dan op donderdagmiddag 14 november van 15.00 tot 17.30 uur naar de Miljoenenjachtzaal van Endemol te Amsterdam-Duivendrecht. Een aansprekende locatie die bovendien goed bereikbaar is met auto en openbaar vervoer.
 
We zullen die middag de resultaten van het Nationaal Klantretentie Onderzoek presenteren. Wat waren de meest opvallende  resultaten? En wat kan daarvan geleerd worden? Daarnaast zal Robert Duijvestijn, manager customer contact center van De Telegraaf, zijn praktijkervaring met klantretentie delen. Telegraaf heeft te maken met een dalend aantal abonnees. Hij vertelt hoe hij Cupido inzette om de relaties met de bestaande klanten te versterken en meer rendement uit bestaande abonnees te halen. Begin dit jaar heeft hij met deze aanpak nog een tweede prijs gewonnen van de NCCA Customer Experience Awards. Dit alles in een interactieve setting met veel ruimte om ervaringen te delen. Kortom, een middag vol tips, ervaringen, inzichten en contacten.
 
Wil je deze bijeenkomst gratis en vrijblijvend bijwonen, neem dan contact op met Marileen Kan. Er is een beperkt aantal plaatsen, dus wacht niet te lang!

Event informatie

Bedrijf: Eurogroup Consulting

Datum: 14 november 2013

Inschrijven voor: 13 november 2013

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Events