Masterclass Klantgericht Retailen

Event informatie

Bedrijf: BDO

Datum: 07 maart 2013

Inschrijven voor: 06 maart 2013

Type event: Business Course

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: BDO

Dit event heeft reeds plaatsgevonden
Masterclass Klantgericht Retailen
Hoe kom je als retailer de crisis door? Door de klant volledig centraal te stellen. Hoe doe je dat? Door het verhaal te horen van de succesvolste retailers van Nederland.
 
Karel van Eerd (Jumbo), Pieter Zwart (Coolblue) en Paul Bringmann (La Place) vertellen u tijdens de Masterclass klantgericht retailen op donderdag 7 maart over de essentie van hun ondernemerschap: een obsessieve focus op klantgerichtheid.
 
Edwin den Boer, partner van BDO, gaat in zijn presentatie in op het onderzoek dat hij heeft uitgevoerd onder 50 MKB-bedrijven. Dit onderzoek heeft als titel 'Hoe blauw is uw onderneming?' en refereert aan de Blue Ocean theorie die zegt dat indien de klant goed bediend wordt, groei en rendement als het ware een automatisch gevolg zijn. 

Programma
U krijgt in een middag praktijkgerichte informatie waarmee u de volgende dag aan de slag kunt. Geen theorie, maar praktische tips. Als deelnemer krijgt u ook de gelegenheid om cases aan de sprekers voor te leggen. 
Bekijk het volledige programma . 

Datum, Tijd en Locatie
De ontvangst is om 13.30 uur op donderdag 7 maart bij de Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) Theater van het Woord, 7e etage: Oosterdokskade 143, Amsterdam. We sluiten rond 18.00 uur af met een netwerkborrel en walking diner in La Place.
 
Datum, Tijd en Locatie
Deelnameprijs p.p. € 395,-* inclusief netwerkborrel en walking diner.
Speciaal tarief € 295,- voor abonnees RetailActueel.com en leden Groep Retaildenkers op LinkedIn.
Vroegboekkorting €50,- voor elke reservering die voor 1 februari wordt gemaakt.
Aanmelden kan via het inschrijfformulier op de website van Klantgericht retailen. 

Speciaal voor alle deelnemers
Als deelnemer ontvangt u twee gesigneerde exemplaren van twee praktijkboeken over twee visionaire topondernemers uit de populaire reeks Retaildenkers, te weten Karel van Eerd en Paul Bringmann.

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Annemiek Schiphorst via telefoon (020) 543 21 00 of ga naar de website van Klantgericht retailen.

Event informatie

Bedrijf: BDO

Datum: 07 maart 2013

Inschrijven voor: 06 maart 2013

Type event: Business Course

Doelgroep: Professionals

Events